Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 7005

за 6 міс 31
за 12 міс 56
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (7005)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Олекса Миколайович не рекомендує цей магазин
27 січня 2024

Хотів купити: Засіб від накипу Nivona Засіб для видалення накипу 500 мл (NIRK 703)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

як би ненамагався зробити онлайн замовлення ні смс ні дзвінка оператора не було.
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Ви сформували замовлення 2024-01-27 10:41:00 та, о 10:44:25 вам було надано зворотний зв'язок у телефонному режимі для інформування щодо замовлення. Мережа "Цитрус" має величезний асортимент різноманітних товарів та, на жаль, таку кількість одиниць фізично розмістити у кожному з магазинів не вбачається за можливе. Тому, вам було запропоноване переміщення даного товару для отримання, від чого ви відмовились. Разом з тим, на жаль, даний товар не приймає участі у акції з безкоштовною доставкою. Інформацію на сайті було змінено. Гарного дня!
також вказано безкоштовна доставка але при замовлені безкоштовно можна забрати лише з магазиу
27 січня 2024 Відповісти
все ж таки вдалось поговорити з оператором.мало того що інформація на сайті недостовірна щодо безкоштовної доставки.так ще й товар відсутній в магазині та треба чекати 2-3 дні.
27 січня 2024 Відповісти
alexustas не рекомендує цей магазин, але магазин вже вирішив проблему, яка виникла при покупці
17 січня 2024

Хотів купити: Стайлер Dyson Airwrap HS05 Complete (Prussian Blue/Rich Copper)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність умов оплати

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Нам дуже прикро, що ви залишились такої думки та за ситуацію, що склалась. Службою підтримки клієнтів вам було надано зворотний зв'язок по скарзі та вирішене дане питання! Дякуємо за розуміння та довіру! Віримо, що у майбутньому ви залишатиметесь задоволені сервісним обслуговуванням у нашій мережі! Гарного дня!
valero4 не рекомендує цей магазин
16 січня 2024

Хотів купити: Електронна книга з підсвічуванням PocketBook 970 Mist Grey (PB970-M-CIS)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Заказал и зарезервировал в цитрусе электронную книгу по одной цене, через день собрался оплатить и забрать. Но уже мне предлагают приобрести по завышенной цене. Как такое безобразие может быть ? Тем более в такое тяжёлое время. Все должны идти друг другу на встречу.
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Дуже прикро, що ви залишились такої думки. З даного питання вас було проінформовано оператором гарячої лінії. Приносимо вибачення за можливі завдані незручності. Дякуємо за зворотний зв’язок! Гарного дня!
Проблема не была решена, к большому сожалению.Настойчиво рекомендовали купить эту электронную книгу по завышенной цене. Разница около 1500 гр. Буду ждать новой акции на эту электронную книгу. Надеюсь в следующий раз повезет больше. И магазин Цитрус сделает хоть какие то выводы и устранит свои косяки. И хватит у операторов горячей линии профессионализма и ответственности правильно зарезервировать и оформить заказ.Чтоб покупателю потом не пришлось мотать себе нервы и не доказывать свою правоту и не ощущать себя в Стране третьего Мира .Спасибо ! Надеюсь, Жду, Верю !
20 січня 2024 Відповісти
Игорь Куцарь рекомендує цей магазин
15 січня 2024

Купив: Apple iPhone 12 Pro Макс, Замовлення №8517120000

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Доброго дня. Придбав телефон у магазині "Цитрус Сервіс" - м. Миколаїв на вул. Потемкінської (Соборної). Обслуговування на вищому рівні! Працюють приємні і позитивні люди з якими хочеться спілкуватись, Сервіс на супер професійному рівні. Отримав технічну допомогу, рекомендації, поради, підтримку та найприємніші враження від консультанта Ірини, яка мене обслуговувала! ДЯКУЮ ВАМ ВЕЛИКЕ! Всім рекомендую цей сервіс!
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Щиро дякуємо вам за відгук та приємні слова! Раді отримувати такий зворотній зв’язок від наших клієнтів! До нових зустрічей!
Andrew Khmarsky рекомендує цей магазин
12 січня 2024

Купив: Аналізатор повітря Aqara TVOC Air Quality Monitor (AAQS-S01), Замовлення №18054679

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Щиро дякуємо вам за відгук та приділений час! Працюємо та щодня покращуємо сервіс, аби кожен клієнт отримував виключно позитивні емоції:) Разом з тим, вдячні за зауваження! Обов’язково врахуємо та виправимо помилки! Гарного вам дня та до нових зустрічей!
Pasha Kutin не рекомендує цей магазин
12 січня 2024

Хотів купити: Ваги підлогові електронні Beurer BF 980

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Ви сформували замовлення товару протягом 10.01.2024 року о 21:55. На жаль, в цей час робочий день менеджерів інтернет-магазину було завершено. Для інформування та підтвердження замовлення менеджер телефонував вам протягом 11.01.2024 року о 09:07, 10:04, 11:41, 14:20, 16:06. На жаль, при жодному з дзвінків не вдалось встановити з вами зв’язок. Разом з тим, 11.01.2024 року о 19:22 ви звернулись до онлайн служби підтримки для уточнення інформації по замовленню. Враховуючи те, що товар знаходився на віддаленому складі постачальника, необхідним було уточнення інформації щодо його наявності, про що вас проінформували 11.01.2024 року о 19:48. 12.01.2024 року о 10:00 вам було надано інформацію щодо наявності та термінів переміщення товару. Дані умови вас не влаштували, тому замовлення було скасоване. Гарного дня!
Vyacheslav Buzuliuk не рекомендує цей магазин
5 січня 2024

Купив: Порт. ЗП SiliconPower QX55 30 000mAh PD+QC3.0, VOOC+SC 22,5W (Black) SP30KMAPBKQX550K, Замовлення №№ 18034591 ( 5981185)

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Вячеславе! Ви сформували замовлення 04.01.2024 року на ЗП SiliconPower QX55 30 000mAh PD+QC3.0, VOOC+SC 22,5W (Black). У даному замовленні не було зафіксовано кнопки «Без дзвінка». Разом з тим, менеджер телефонує для інформування щодо наявності товару, оплати доставки, перевірки даних для відправки та їх актуалізація. У вашому замовленні були вказані не повні дані, у зв’язку з чим, їх було уточнено. Друге ваше замовлення від 04.01.2024 року також, не мало кнопки «Без дзвінка». Для підтвердження замовлення та виконання оплати, попередньо, необхідно уточнити стан та наявність товару на відправку, що і було виконано менеджером. Дякуємо за зворотний зв’язок!
Вам навіщо моє по батькові? Без нього не можна надіслати третій особу товар? Відповіли на зручні для себе теми з усього написаного. Якщо вважаєте, що це "ок", ваша справа купую велику кількість товарів в іншому магазині. Ваш у житті не пораджу. Хоч би перепросили, що завдали незручностей, а не виправдовувалися. Найгірші.
8 січня 2024 Відповісти
Максим Адольфович не рекомендує цей магазин
3 січня 2024

Купив: Клавіатура Keychron K8 87Key, Gateron G PRO Brown Aluminum FrameКлавіатура Keychron K8 87Key, Gater, Замовлення № № 17978732

Сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день, Максиме! При зверненні до служби підтримки клієнтів від 22.12.2023 року щодо консультації по пристроях - запит було передано до менеджера з відділу продажів, для інформування. За дзвінком від менеджера, вам було надано консультацію по товарах та коректно проінформовано щодо відмінностей та зовнішнього вигляду. Замовлення у телефонному режимі ви не оформлювали. Пізніше, вами було оформлене замовлення на одну із позицій, яку ви обрали самостійно. При зверненні до служби підтримки від 24.12.2023 року щодо обміну товару на інший, вам було надане інформування щодо умов проведення процедури обміну/повернення та запропоновано звернутись до торговельної точки для перевірки пристрою та інформування про подальші дії. На жаль, дистанційно оцінити пристрій по фактичному його стану - не вбачається за можливе. Дякуємо за зворотний зв’язок! Бажаємо приємного користування новим пристроєм!
Если вы говорить что меня "корректно" проинформировали, тогда почему мне пришел товар не тот что был обещан консультантом и тому что указано на сайте) ?????
8 січня 2024 Відповісти
Uknown не рекомендує цей магазин
2 січня 2024

Хотів купити: Холодильник Samsung RZ32M7110SA, Морозильна камера Samsung RZ32M7110SA

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Ви сформували замовлення товару 29.12.2023 року у неробочий час. 30.12.2023 року вам було надано зворотний зв'язок за замовленням та надано інформацію, яка була наявна при обробці. Товар знаходиться на віддаленому складі постачальника, який протягом 30.12.2023 - 02.01.2024 року був вихідний. На жаль, 02.01.2024 року надійшла інформація від представника постачальника про відсутність товару у наявності, про що вас було проінформовано та запропоновано розглянути альтернативні варіанти до покупки. Товар на сайті відображається зі статусом "Немає у наявності". Дякуємо за зворотний зв'язок! Гарного дня!
Олег 22 не рекомендує цей магазин
31 грудня 2023

Купив: Дитячий годинник-телефон з GPS трекером Elari FixiTime FUN (Lilac) ELFITF-LIL, Замовлення №17905891

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: повернення товару

...розгорнути
Відповідь представника «Цитрус»
Добрий день! Дуже прикро, що ваша думка залишилась такою. Вам було відправлено годинник зі складу новий, який не був попередньо в реалізації. Разом з тим, згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачене обмін/повернення товару належної якості, якщо він не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням у випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики. На жаль, при перевірці було встановлено, що товарний вигляд вашого пристрою та його пакування не був збережений, про що вас було повідомлено у листуванні, а також, надано підтверджуючі фото. Додатково, вам було запропоновано виконати сервісне обслуговування пристрою для встановлення причин несправності та їх усунення. Гарного дня!
Ще раз наголошую я надіслав часи чисті та у цілій упаковці (чім там у вашому сервісному центрі займаються я вже побачів по надісланим мені фото - коментарі відсутні). Тут вже справа не в коштах а у репутаціі та імені даного інтернет магазіна. Зверніть увагу на інші відгуки на предмет повернення товару і все буде зрозуміло, що кошти не повертаються у ліпшому випадку зроблять колхозний ремонт заводського браку по ціні нових гтдинніків та ніякоі відповідальності перед суспільством. Посилаються на статтю 9, але нічого не пишуть за статтю 8 продаж бракованого товару з послідуючим ремонтом та втюханням комусь з людей по ціні нових годинників.
8 січня 2024 Відповісти