Каталог товарів
Київ
UA

Інверторний бензиновий генератор SIGMA 3.0/3.5 кВт ручний запуск (5710731)

Всього пропозицій: 21
ціни: 15 950 22 382 грн
Характеристики
Інверторний бензиновий генераторСистема пуску: ручний стартНомінальна потужність: 3 кВтТривалість автономної роботи: 10 гВитрати палива: 1,1 л/годРівень шуму: 72 (на відстані 7 м) дБ ... Дивитися усі
Написати відгук про товар
Про товар
Де купити  (21)
Де забрати  (13)
Відгуки  (1)
Загальна оцінка
На основі 1 відгука
4.6
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тривалість автономної роботи
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Витрати палива
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Рівень шуму
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність експлуатації
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Транспортабельність
Показати:
всі (1)
відгуки (1)
питання (0)
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Тривалість автономної роботи
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Витрати палива
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Рівень шуму
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Зручність експлуатації
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Empty Star
Транспортабельність
Сподобалось: Компактність та ергономіка. Потужність навіть трохи вища за заявлену. Пускові токи витримує добре, навіть в економ режимі. Видає чисту синусоїду та стабільну напругу. Економ режим дозволяє при малих навантаженнях в 0,7-1,5 кВт працювати на більш низьких обертах значно тихіше.
Не сподобалося: ->Споживання пального ідентичне із звичайними генераторами, не інверторними - близько 1-1,2л/год при навантаженнях до 1,5кВт та при повному навантаженні споживає близько 2-2,5л/год, як і всі генератори (хоча в рекламі всіх інверторних генераторів говориться про менше споживання але не уточняється, що це стосується лише генераторів закритого типу де менше споживання обумовлено дуже маленькими двигунами в 78-145см3). ->Відсутність газових карбюраторів в продажі під інверторні генератори (потрібно самостійно перероблювати).
Досвід використання: кілька місяців
Хороший генератор за свої гроші. Двигун стоїть навіть трохи запотужний - КМ170FP на 7,5кс, 223см3 (китайська копія двигуна Honda). Напевно із-за запасу потужності та інвертора він добре переварює навантаження в 3,5кВт і навіть піково короткочасно до 4кВт витримує (хоча не бажано перевантажувати). В аналогічних генераторах на 3кВт інших виробників, як правило, ставлять менш потужні двигуни 160F/168F. Для економії на паливі можна перевести на газ (LPG/NG), докупити газовий карбюратор до звичайного генератора на двигуни 170F і переставити на нього кроковий двигун управління дросельної заслонки із рідного бензинового карбюратора. (або ж інший варіант - сверлити отвір в рідному карбюраторі для подачі газу і докупити лише газовий редуктор). Так, як інвертор в генераторі практично не ремонтується, то обов'язково потрібно під'єднувати генератор до навантаження через автомат вводу резерву або через триходовий автомат 1-0-2, щоб не було ризику зустрічної напруги, від якої інвертор помирає.
Чи був цей відгук корисним для вас? 1
Коментарі (0)