Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 2344

за 6 міс 51
за 12 міс 91
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (2344)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Юрий Измайлов не рекомендує цей магазин
9 січня 2024

Хотів купити: БФП Canon i-SENSYS MF455dw + Wi-Fi (5161C020)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Наразі саме такої моделі немає серед асортименту, але ми залюбки допоможемо підібрати альтернативні моделі та, у разі необхідності, оформити замовлення! Чекаємо на вас у чаті або на гарячій лінії 0800303505. З повагою та до зустрічі, менеджер підтримки COMFY, Анна.
10 січня 2024 Відповісти
StAn не рекомендує цей магазин
4 січня 2024

Купив: Холодильник Hitachi R-H330PUC7BBK, Холодильник з морозильною камерою Hitachi R-H330PUC7BBK, Замовлення №32693314

Сподобалося: відповідність ціни, наявність

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Борони вас Боже щось купувати в інтернет-магазині Comfy.ua з передплатою. Здійснивши 19.12.2023 замовлення холодильника і зробивши передплату з карти 21999грн. я не отримав а ні холодильника, а ні повернення грошей. Магазин скасував моє замовлення без узгодження зі мною. а в банк про скасування замовлення інформації не надав, тому гроші заблокованими залишаються на місяць. Таким чином перед Новим рокоим і після нього я залишився без холодилбьника і без грошей.
Добрий день! Станіславе, ми завжди цінуємо відгуки та прагнемо надавати найкращий сервіс для наших клієнтів. Ознайомлені з вашою ситуацією. За зафіксованим зверненням № 1188138, робили додатково перевірку, надавали номер транзакції та офіційне підтвердження, що кошти не надходили на наш рахунок. Сподіваємось, що ваше питання вже вирішене, що кошти вже повернулись вам системою банку, зазвичай це справді відбувається до 3-7 днів. Якщо ні, то необхідно повторно звернутись до підтримки вашого банку з RRN, яку ми вам надали. Перепрошуємо за всі незручності, які ви зазнали. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна
8 січня 2024 Відповісти
Нажаль гроші залишаються заблокованими до 18.01.2024. Банк заперечує отримання інформації про скасування замовлення. Зустрів свята без грошей.
8 січня 2024 Відповісти
Sergey Ponomarenko рекомендує цей магазин
3 січня 2024

Купив: Монітор Samsung Odyssey G6 (LS27BG650), Замовлення №ЧLVD2-0012

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

В магазині обслуговування на рівні , консультант все перевірив , бітих пікселей не знайшли. Доречі перевірка безкоштовно - комфі рекомендую!
Добрий день! Вітаємо вас з чудовою покупкою! Бажаємо приємного користування та будемо раді бачити вас знову! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
3 січня 2024 Відповісти
ОiB рекомендує цей магазин
30 грудня 2023

Купив: Клавіатура бездротова A4tech FBK11 White, Замовлення №87555025

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Добрий день! Дякуємо вам за високу оцінку! До нових зустрічей у COMFY ♥ З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
3 січня 2024 Відповісти
vlad test не рекомендує цей магазин
29 грудня 2023

Хотів купити: Духова шафа електрична Whirlpool OAKZ9 7921 CS NB

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ознайомились з історією замовлень. Вибачте, що наробили вам клопоту. Дійсно, кошти холдуються банком. Системне повернення, ймовірніше за все, відбулось через перенесення дати доставки. Номери транзакцій були повідомлені, аби ви мали змогу звʼязатись із банком для уточнення статусу. Щодо ситуації з доставленням, зафіксували звернення 1190101 на розгляд відповідальних колег. Зворотний звʼязок буде надано у найближчі 2 дні. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Ми зробимо все можливе, аби відновити вашу довіру до нашого магазину! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
3 січня 2024 Відповісти
Поддержка Мониторинга не рекомендує цей магазин
28 грудня 2023

Купив: Mestery MMW-2032, Замовлення №87455948

Сподобалося: фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати

Добрый день. Последний раз здесь что-то заказывал, №87455948, пришла микроволновка без ножек. Второй день пытаются добиться возврата этого товара. Никакой реакции и реагирования, одни обещания. Заберите пожалуйста ваш браковнный товар наконец-то и отправьте мне новый!!
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ми отримали ваш запит й в інших каналах комунікації, зафіксували звернення 47584592. Стандартні терміни надання зворотного звʼязку - 2 дні. Наразі погоджено обмін техніки у рамках лояльності та ви вже придбали іншу мікрохвильовку. Бажаємо приємного користування! Ми завжди готові допомогти та на звʼязку у чаті або на гарячій лінії за номером 0800303505 з 8 до 21:00. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
3 січня 2024 Відповісти
Игорь Осипенко не рекомендує цей магазин
27 грудня 2023

Купив: Насадка Philips 420303588970, Замовлення №11129987

Сподобалося: фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, повернення товару, відповідність умов оплати

Залишили на свято без гройшей і без подарунку. ..вчасної доставки нема, товару в наявності нема ( хоча на сайті пишуть що в наявності), грощі повертають не одразу, а через тиждень.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ми не хотіли б бути Грінчем, який вкрав Різдво :( Залюбки допоможемо підібрати альтернативу, якщо обраний товар наразі відсутній. Щодо повернення коштів - перевіримо статус та проконтролюємо. Зробимо все можливе, аби кожна наступна покупка була тільки з посмішкою! Ігорю, за цим номером 11129987 не знаходимо замовлення, перевірте, будь ласка, коректність. Аби мали змогу детальніше розібратись у ситуації, зверніться до нашого чату, на гарячу лінію 0800303505 або на пошту info@comfy.ua. Чекатимемо на інформацію. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
28 грудня 2023 Відповісти
WildBoar не рекомендує цей магазин
23 грудня 2023

Хотів купити: Холодильна камера Prime Technics RS 409 MT

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

Дивна робота інтернет-магазину . Замовив товар 20.12.23 з доставкою в магазин на 25.12.23. За кілька хвилин прийшло підтвердження на телефон, що замовлення прийнято. А 23.12.23 на електронну пошту прийшов лист про відміну, без жодних пояснень. Більше ніхто не контактував. Саме дивне, що даний товар й далі доступний для придбання на сайті з доставкою на магазин.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ознайомились з замовленням 25861970. Трохи згодом, ви отримали дзвінок оператора щодо ситуації зі скасуванням. Дійсно, сталась системна помилка, повʼязана з затримкою товару від постачальника. Холодильник мав би прибути сьогодні до магазину. Будь ласка, вибачте, що підвели вас та дякуємо за розуміння! Наступний досвід буде 100% вдалим! Щодо нового замовлення 65804351 - прибуде сьогодні - 28.12.23, очікуйте смс з запрошенням до магазину. Гарного дня! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
28 грудня 2023 Відповісти
mcserik рекомендує цей магазин
21 грудня 2023

Купив: Мультимейкер (вафельниця-бутербродниця-гриль) Russell Hobbs Fiesta 3-in-1 24540-56, Замовлення №№ 15132324

Сподобалося: відповідність ціни, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: наявність

Вітаємо! Дякуємо за вашу оцінку та з нетерпінням чекаємо нової зустрічі у COMFY ♥ З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна
22 грудня 2023 Відповісти
миша окей не рекомендує цей магазин
17 грудня 2023

Купив: Телевізор 65tcl c745, Замовлення №22105530

Сподобалося: наявність, відвантаження товару, фіскальний чек

Не сподобалося: відповідність ціни, повернення товару, відповідність умов оплати

Купив телевізор,через два тижні помітив полоси по екрану, повернути не встиг, магазин каже що це не їх провина,і нічим вже допомогти не можуть,за таку ціну можна і покраще було купити, можливо це у всієї лінійки чи це так мені фартануло.
0933314504 можливо у когось така сама ситуація
17 грудня 2023 Відповісти
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Розуміємо, як ви засмучені. Дійсно, це не зовсім те, на що ми розраховуємо, купуючи нову техніку. Враховуючи, що купівля була здійснена від 19-11-2023, обмін/повернення неможливі. Якщо ви помітили що телевізор має дефект, радимо звернутись в найближчий магазин з чеком. Візьміть з собою товар у повній комплектації, паспорт, чек та гарантійний талон. Телевізор відправимо до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт ⚙ Ви отримаєте акт прийому-передачі й матимете змогу відстежувати статус в особистому кабінеті у розділі "Ремонт", а про закінчення діагностики/ремонту проінформуємо у смс з запрошенням до магазину. Якщо дефект неможливо виправити - вам нададуть акт на списання цієї техніки і у вас буде можливість або обміняти товар на новий, або повернути кошти по чеку на підставі акту на списання. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
20 грудня 2023 Відповісти