Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 2344

за 6 міс 52
за 12 міс 91
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (2344)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна співпадала з заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Jacob рекомендує цей магазин
15 грудня 2023

Купив: Xiaomi Mi Smart Band 8 Black (BHR7160CN), Фітнес-браслет Xiaomi Mi Smart Band 8 Black (BHR7160CN), Замовлення №91525403

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: не вказані

Добрий день! Сергію, дякуємо за вашу високу оцінку! До нових чудових покупок у COMFY ♥ З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
20 грудня 2023 Відповісти
Яна Савченко не рекомендує цей магазин
14 грудня 2023

Хотів купити: Морозильна камера Ardesto URM-160M, Холодильник з морозильною камерою Gorenje NRK619FAS4

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ми за те, щоб ви отримували замовлення якомога швидше! Дуже шкода, що у вас залишились неприємні враження й ситуація, яку ви описали, не залишиться без супроводу та вирішення. Наразі бракує деталей. Напишіть, будь ласка, нам листа на info@comfy.ua, зазначивши ваш номер телефону або номер замовлення, темою вкажіть "Відгук hotline від 14.12". Ми обовʼязково все зʼясуємо та надамо зворотний звʼязок! Будемо чекати на інформацію. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
20 грудня 2023 Відповісти
Uzverger не рекомендує цей магазин
6 грудня 2023

Хотів купити: Ноутбук ASUS ProArt H7604JI-MY063

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність умов оплати

На сайте указана возможность оплаты при получении, перезванивают, говорят - нет, только предоплата, ноутбук это дорого. Плохо, когда на сайте недостоверная информация.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо за можливі незручності. Перевірили - дійсно, наразі на сайті не до всіх товарів коректно відображається інформація щодо сумісних варіантів оплати. Через чинні обмеження, відправлення товарів, вартість яких понад 50000 грн. відбувається у разі повної оплати ? Доступні варіанти при оформленні замовлення на сайті: онлайн-оплата або оформлення в оплату частинами. Вже зафіксували даний баг для тех.спеціалістів, аби могли пофіксити. Разом з тим, якщо не зручно оплатити усю суму карткою онлайн, можна звернутись до магазину та сформувати замовлення там. Це буде також повна оплата, проте доступний такий варіант оплати: частково готівкою-частково карткою. Ми на зв'язку з 8:00 до 21:00, звертайтесь до нашого чату або на гарячу лінію 0800303505, якщо залишились додаткові питання! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
21 грудня 2023 Відповісти
Uzverger відповів на коментар Comfy
Спасибо за разъяснение. Действительно отображаение стоит пофиксить, во избежение недоразумений. Моя ситуация разрешилась, благо в Кременчуге магазин ... буквально за соседней дверью и там этих ограничений нет, а ноутбук тот же вамый есть без проблем.
22 грудня 2023 Відповісти
Comfy відповів на коментар Uzverger
Дослухаємось до кожного зауваження. При виникненні питань, будь ласка, звертайтесь, завжди готові надати консультацію зручним для вас способом. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
22 грудня 2023 Відповісти
OlegOlegovichOlegov не рекомендує цей магазин
6 грудня 2023

Хотів купити: Телевізор Ergo 43GUS8555

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Олеже, перевірили долю вашого замовлення 51793734. Системно не одразу відобразилась інформація щодо актуальних залишків товару і виявилось, що такої моделі телевізора, на жаль, немає в наявності. Про це повідомили, як тільки-но отримали такий статус від логістів. Вибачте, що підвели вас. Ми готові довести, що це неприємний вийняток, а не постійна практика. Тому залюбки допоможемо підібрати альтернативну модель телевізора й проконтролюємо, аби товар був у наявності на складі та прибув вчасно. Щодо бонусів, як і повідомляли у телефонній розмові, ми мали змогу їх повернути, враховуючи дану ситуацію, та ви б скористались ними повторно, на що отримали вашу відмову. Ми на зв’язку, звертайтесь до нашого чату, на гарячу лінію 0800303505, або на пошту info@comfy.ua якщо залишились додаткові питання! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
20 грудня 2023 Відповісти
Александр Вивдыч не рекомендує цей магазин
6 грудня 2023

Купив: Встраиваемая посудомоечная машина INDESIT DSIE 2B10, Замовлення №27765359

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати

Не сподобалося: відвантаження товару, фіскальний чек

Жахливий сервіс по доставці, замовив посудомийку, 19 листопада мали доставити, але в них постійно якісь проблеми, то три рази завозили в інше місто, то переносили дату доставки без мого відома, і сьогодні 6 грудня мала бути чергова спроба доставити мені товар, і я був чомусь не здивований, вони подзвонили і знову перенесли дату доставки. Жалкую що зв'язався з Comfy ..
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо, що відповідаємо лише сьогодні. Ситуація, котру ви описуєте - неприпустима! Ми не можемо залишити її без уваги, тому зафіксували звернення 1186368 на розгляд відповідальних колег. Зворотний звʼязок буде у найближчі 2 дні. Будь ласка, очікуйте на дзвінок. Ми зробимо все можливе, аби відновити вашу довіру до нашого магазину! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
21 грудня 2023 Відповісти
Viktoriia1 рекомендує цей магазин
5 грудня 2023

Купив: Пральна машина Bosch WAN28263UA, Замовлення №62121610

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару

...розгорнути
Добрий день! Вдячні вам за відгук та досвід співпраці із нами. Розуміємо, що питання на цей час вирішено, проте хочемо ще раз перепросити за ситуацію з доставкою, яка склалась. Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все, аби наступного разу ви відчули найКРАЩий сервіс та отримали тільки позитивні враження від покупки! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
21 грудня 2023 Відповісти
Леонид Олейник не рекомендує цей магазин
5 грудня 2023

Купив: Daewoo FKM324FLR0UA, Замовлення №11183198

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дуже прикро, що все склалось не найкращим чином. Щодо ситуації з пошкодженням товару при доставці, зафіксували відповідне звернення 1181589. Знаємо, що від холодильника відмовились ще при доставці та очікували на погодження нової дати, коли прибуде курʼєр. Ось тут-то й трапилась затримка...Потребували більше часу, адже системно попередній холодильник мав прибути до нас на склад/до магазину, тільки після цього вдалось сформувати нове замовлення та доставити товар до вас додому. Наразі, ви вже отримали товар. Сподіваємось, що моменти користування будуть приємними й нехай техніка працює довгі роки. Леоніде, відгук повинен передавати досвід використання: що сподобалося, на що звернули увагу, чи є особливість у цієї техніки. Якщо умови не було дотримано - такий відгук не публікується. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
19 грудня 2023 Відповісти
Андрей Балашов не рекомендує цей магазин
5 грудня 2023

Купив: Робот-пилосос миючий Dreame L10s Pro (RLS6L), Замовлення №№ 21003759

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Андрію, дуже прикро, що трапилась така ситуація на початку користування технікою. Товари, котрі вже були у використанні не підлягають поверненню/обміну протягом 14 днів. Тому запросили вас до магазину, аби мали змогу передати техніку на ремонт у рамках безкоштовного гарантійного обслуговування. Мова додатка Dreame: Англійська, Російська, Українська. Дійсно, голосове управління українською поки відсутнє у роботах-пилососах Dreame. Це може вирішитись з майбутніми оновленнями або у новіших моделях. Посилання на інструкцію українською мовою: https://wo.ua/upload/iblock/298/clnneqofrt4gt5p9f21iq8055ws7o06g.pdf Знаємо, що наразі завершився період діагностики у СЦ, на жаль, техніка не підлягає ремонту. У звʼязку з цим було видано відповідний акт, аби мали змогу підібрати іншу модель або повернути кошти. Чекаємо на вас у магазині. Якщо залишились додаткові питання - звертайтесь на гарячу лінію 0800303505 або до нашого чату! З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
28 грудня 2023 Відповісти
Доброго дня. 1. Про відсутність української мови необхідно писати в описі товару на сайті. 2. Відповідно до законодавства України Ви не маєте права продавати продукцію без інструкції українською мовою та аудіо супроводу українською мовою 3. Гарантійний ремонт пилососу проводився понад 14 днів, а саме 16. Що також суперечить законодавству України 4. Залишав відгук у Вас на сайті, який благополучно Ви не публікували. "правда очі ріже" 5. "На обмані дороги до успіху не збудуєш...". Удачі вам. Це була моя остання відвідання крамниці у Комфі!
29 грудня 2023 Відповісти
Alex не рекомендує цей магазин
3 грудня 2023

Купив: пульсомір Optima LK87, Замовлення №41670294

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відповідність умов оплати, фіскальний чек

Не сподобалося: відвантаження товару, повернення товару

...розгорнути
Добрий день! Розуміємо, що такі ситуації залишають негативні емоції, перепрошуємо за це. Разом з тим, дякуємо за зворотний звʼязок, адже ми фіксуємо такі запити на розгляд відповідальних колег та вже працюємо над удосконаленням пакування, аби при транспортуванні товар завжди надходив цілісним. Щодо пульсометра: на жаль, ми як і будь-який інший магазин не застраховані від виробничого браку, а перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості. При зверненні до служби підтримки, було запропоновано рішення - 100 бонусів (ціна товару 69 грн, ви мали б змогу придбати новий). Якщо ви не згодні - відбуватиметься процес повернення товару та сплачених коштів. Згідно зі сформованим зверненням 1181200 - телефонували вам, не вдалось звʼязатись. Якщо дане питання залишається відкритим, звʼяжіться з нами будь-яким зручним способом: до онлайн-чату, на гарячу лінію 0800303505 або на пошту info@comfy.ua - темою листа зробіть "Відгук hotline.ua від 03.12", зазначивши номер замовлення або номер звернення 1181200. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
4 січня 2024 Відповісти
Alex відповів на коментар Comfy
За повернення 69 гривень у вас була ціла пригода. Напиши незрозуміло яку заяву у якій вкажи всі свої персональні дані включно із індитифікаційним кодом які взагалі не повинні розголошуватись. На даний момент гроші так і не повернули. Не рекомендую цей магазин.
21 лютого 2024 Відповісти
Kseniia Komazova не рекомендує цей магазин
3 грудня 2023

Хотів купити: Пароочисник Karcher SC 2 EasyFix (1.512-050.0)

Сподобалося: не вказані

Не сподобалося: наявність, відвантаження товару

...розгорнути
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Справді, для оплачених замовлень фіксується одиниця товару. Враховуючи онлайн-оплату, кошти захолдувались, тому їх повернення відбувалось тільки після системного скасування замовлення. Певний період мали баг з підтвердженням замовлень, а в особистому кабінеті клієнтів вони не відображались й сповіщення не надходило :( Наче гора з пліч зійшла, цей процес полагодили! Дуже прикро, що ви отримали негативний досвід, такі випадки - одиничні. Повертайтесь до нас, будь ласка, та ми зробимо все можливе, аби наступного разу було круто! ♥ Завжди на зв'язку з 8:00 до 21:00 у чаті або на гарячій лінії за номером телефону 0800303505. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
21 грудня 2023 Відповісти